Julfest, julshopping, julmusik..

Jul helt enkelt.
I onsdags var jag på en julfest, de flesta av mina vänner var där och då blev det förtås automatiskt jättekul. Förutom lite tråkiga händelser, så var det trevligt och en skön början på lovet.
Sedan blev det julshopping och julshow igår, förargligt nog så hade jag trettio kronor för lite för att köpa den sista julklappen och måste därför åka in imorgon också. Men äh, inte hela världen. Fick träffa Emma, käka lite god lunch och traska runt på stan.

   
Random bilder från julfesten

De paket jag köpt är i alla fall inslagna och det har pysslats med diverse dylika saker idag, det är faktiskt rätt kul att fixa med sådant.. Även om mina paket alltid lyckas bli fula i slutändan;D
Även hästen fick julmössa idag, det såg förjtusande ut! Hade med mig min syster ut så hon fick träffa min medryttarhäst, helnice med sällskap och hon tog även lite mysiga bilder.

Just nu väntar jag på att Brushan, the one and only Carro, ska arriva. Hon ska få ett fint kit från Bodyshop i julklapp, I hope she liiikes it. Hon har inte min bloggadress såvitt jag vet så det är säkert lugnt att jag skriver det här. Chill!
Och ikväll kommer precious över, kan dock inte skriva vad jag fixat/köpt till henne för hon kanske hinner läsa. Det vore jävligt trist för det ska bli helkul att se hur hon reagerar..mwahaha.


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback