Jag älskar dig

  

Oh my love, jag ska försöka formulera hur jag känner.
Du är verkligen den bästa vän någon någonsin kan hitta.
Trots att jag kan vara krävande och trots att jag kan vara arg eller frustrerad så är du alltid där och ställer upp. Att alltid ha någon som lyssnar och byr sig, och verkligen förstår vad du känner och menar är så värdefullt. Aldrig har jag känt en sådan connection som den du och jag har i våran vänskap och jag vill inte veta hur livet hade varit utan dig. Du får mig alltid att må bra när jag verkligen inte tror på mig själv eller är ledsen över något.
Så mycket som jag har skrattat med dig, så mycket vi har gjort tillsammans. Jag bara flinar när jag tänker på hur kul vi kommer ha  i framtiden, vad vi kan tänkas hitta på och uppleva tillsammans.
Man talar om evig vänskap, och med dig finns ingen anledning till att tveka.

Precious, jag är så lyckligt lottad som har dig som min vän.


Love you<3


Lust att kommentera?
Postat av: Anonym

Jag älskar dig verkligen, jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Jag gråter bara jag tänker tanken; om du inte skulle finnas i mitt liv. Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig och jag trodde aldrig jag skulle känna såhär för en vän. Jag har oftast svårt att släppa in andra i mitt liv, nog därför många anser mig vara kall, men du kommer alltid, och då menar jag alltid ha en mycket speciell plats i mitt hjärta. Du ger mig lycka, och du ger mig ro, du ger mig glädje och du ger mig skratt, precious jag älskar dig.

2006-12-04 @ 21:58:34

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback