Imagine all the people..

den här underbara låten har ni alla säkert hört någon gång.

John Lennon - Imagine



en underbar låt med drömlikt budskap.

Just nu sitter jag i en villa i Örebro och inväntar middag. Här äts det minsann mat på eftermiddagen, lite gammalmodigt men trevligt.
Sedan är det julklappsutdelning, och på kvällen är det ju faktiskt Return Of The King på fyran, och det känns som att jag helt enkelt inte kan låta bli att titta på den.

Känner mig rätt osocial som sitter vid datorn såhär hos släkten, men de sitter faktiskt bara antingen och läser eller fixar i köket.
Och jag är trött, har inte sovit sådär toppen i dagarna. Men det blir bättre. 

Ciao

Lust att kommentera?
Postat av: Filippa

god fortsättning! :D

Postat av: Jhonny

så det går att lägga upp filmer nu? måste man hålla på med koder och skit eller är det lätt?

2006-12-26 @ 20:49:41
URL: http://jhonny86.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback