Ett dygn

Nu är det ett händelserikt dygnt kvar sedan är det 2007.
Sentimentalt, fast mindre än normalt. Jag ska sikta mot att inte fundera så förbannat mycket på saker och ting den här dagen, utan bara ha roligt.
Det ligger ingen ny känsla i luften efter tolvslaget. Ingenting förändras ju egentligen.
Men det är tråkigt att tänka så för nyår är ett ypperligt tillfälle att lägga vissa saker bakom sig och sikta framåt, kanske är man en av dom som också kan hålla nyårslöften och då är det ju ett tillfälle att lägga fram lite mål.
Kortsiktiga mål är galant. De känns mindre jobbiga och mer lätthanterliga, mer åtkomliga än de mål som ligger för långt fram. Jag har en del mål, som jag vet kommer nås för jag har helt enkelt besämt mig. Det finns bara tid att fölora så det är lika bra att börja tidigt.

Oh well. Ska sova ut ordentligt nu, sedan blir det lite nyråshandling och fix här hemma. Sedan börjar det roliga, så jag tror inte att jag kommer ta mig tid att blogga.

Alltså.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
Ha det fantastiskt.
Sup nu inte ner er för att det är nyår.

;D



Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback