Två favoritmodeller - Gisele och Mona

Så efter att ha bläddrat i en hel del tidningar på sistone så funderade jag lite på vilken modell som var min favorit att se när jag bläddrade runt. Och svaret blev ganska enkelt, Gisele Bundchen och Mona Johannesson.
Gisele la jag först märke till under victorias secret fashionshow, och det härligaste med henne är att hon verkar vara så grymt trevlig och är sådär genuint söt. Eh, nog för att jag inte känner henne men jag har fått en uppfattning. Hon är så fantastiskt vacker och fotogenisk.
 

Gisele

Mona är svensk vilket ju är lite kul, och hon har också haft en stormkarriär, både utomlands och i Sverige. Hon har så überklassiska drag, blir slående på bild och pja, hoppas hon har en fortsatt schysst attityd. Grymt vacker tjej.

Det är kul det där med modeller, vissa skulle jag inte ägna en extratanke till när dom stegar förbi på gatan, sedan ser man hur grymt fotogenisk personen ifråga är så är det bara att bli förvånad. Med andra är det förstås tvärtom. Vad surt att vara vacker men inte göra sig bra på bild..

En annan slående vacker tjej är ju Mischa, fast hennes attityd ska tydligen vara bottenskrap.

Ähh...

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback