Ouff

Så idag har jag suttit med sex grabbar på en varm vindsvåning i åtta timmar, utan att käka eller dricka. Smidigt, verkligen. Fast det var ju kul, vi spelade något slags rollspel dom brukar syssla med. Tänkte jag kunde hänga med och pröva så, yeah.

Anyways.


Hon är vacker, men ser lite väl mycket ut som en docka. Väldigt fixat och glansigt och bronzat.
Men visst, hon har gott om pengar och är tillsammans med David.
Å andra sidan var han otrogen mot henne. Och hennes musikkarriär har gått rakt åt skogen nu, med tanke på att hon faktiskt inte kan sjunga. Och hon är fortfarande känd som Posh från spice girls.
Men you know what?
Jag gillar henne, hon verkar go.

Jajamensan.

God natt!


Lust att kommentera?
Postat av: C.c

jag med Vickan är min favvo!


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback