@ home


Jag har haft väldigt kul med precious. Fiskat krabbor, kastat melon, käkat lila bröd,  ätit senapsgnocchi i spöregn på en balkong, spelat TP och lirat maxiyatzy, cyklat, suttit på bergen och lyssnat på livemusik, hällt mineralvatten i håret på mig själv, hoppat i poser framför kameror, lekt fotleken med en schäfer...

purple
Det lila brödet, mucho gott.


Även om lovet nästan är slut, så känns det som att sommaren, den lite roligare delen av sommaren, började för en vecka sedan. Och de följande två veckorna blir också kul. 
Jag ska shoppa, luncha, kolla på Pirates of the Caribbean:Dead man's chest och åka ut till hästarna.
Jag har en del att köpa in, men främst skor. Pumps med rund tå och ett par lite kaxigare, svarta med klack.
Yeahyeah. Känns konstigt att inte vakna upp och kunna se havet från fönstret, att inte kunna ligga och lata sig med en vattenmelon på ett berg med utsikt över granarna.. Men trött har jag varit. Så imorgon ska jag sova precis så länge jag vill och spendera dagen precis så segt som jag känner för.
Fast antagligen kommer jag vara rastös.

Damn vad det är varmt!

blue
Goa å glada sommarhälsningar. Och mina ben är inte sådär bleka nu.
Det är faktiskt ljuset. Faktiskt.


Ciao


Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback