Whino

image317

Har skrivit på mitt tal i några timmar nu. Ett argumenterande tal om varför vi måste stoppa den globala uppvärmningen, men ingenting jag skriver blir tillräckligt kraftfullt. Det är faktiskt ganska dåligt alltihopa.
Och jag ska hålla talet imorgon. Jag borde givetvis ha förberett mig tidigare och jag har satt mig ner flera gånger innan men det har inte resulterat i någonting vettigt då heller.

Och så gick min mobil sönder idag, great fun! Nu fungerar varken mobil, kamera eller dator som dom ska. Äckligt vilka lyxproblem man har.
Oh well imorgon blir bättre, då är det fest och lov!

Lust att kommentera?
Postat av: Anonym

vacker bild! hoppas du har de great snygging, va ett tag sen!

Postat av: A

Thanks, jag har det bra hoppas du har det också! du vi borde ses nån gång i vinter när du över till Stockholm!

2007-10-31 @ 22:33:43
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback