Liten glad update:D

30/30 på Naturkunskapsprovet! Så jäkla skönt när plugget ger resultat. Känns inte alls lika jobbigt längre.

Och den här veckan blir underbar. Det är jättemycket spex på skolan och på fredag är det dags för den omtalade showen vilket kommer att bli grymt kul, speciellt  nu när flera vänner är med!
Imorgon ska jag se Magnus Betner - Inget är heligt, har sett fram emot det i flera månader nu. Tror seriöst att jag kommer skratta bara av att se honom.

I övrigt ska jag in till Greenpeace en vända samt åka in på klimatdagen på lördag, kolla på julklappar, träna och eventuellt gå ut någon helgkväll.

Livet leker.

Lust att kommentera?
Postat av: pia

nooo! missar jag NT-showen?! fanfanfan. :(

Postat av: Isabella

Eek grattis!

2007-12-03 @ 18:05:17
URL: http://ohsostylish.blogg.se
Postat av: Emmi

congrats! iih betner ikvälL! :D:D

2007-12-04 @ 15:12:34
URL: http://blameitonbadluck.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback