Kul fördriv

Såna hur brukar jag inte göra, men med tanke på min Inkorg skulle det kunna bli lite kul.

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Morrn Morrn! Dags att gå upp nu? så tidigt?! Åh du har bara sovmorgon till 12.20, drygt:/ själv ligger jag och sover nu.. Ganska skönt faktiskt.. Men.. Hehe.. Du får ha det så kul! zZzzZZZ

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Tackar så mycket gorgeous!! :D:D

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Det här blev för knäppt lol. ps berätta inget om nycklarna för eva

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hett!!;)

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"Åh din kamelhora, din frånvaro lämnar mig handfallen"


Lust att kommentera?
Postat av: Jenny

haha borde jag också testa ;) Undrar hur perversa alla svar borde bli haha =P haha

Postat av: Carro

Haha, sista var bäst ;)

2007-12-21 @ 18:22:30
URL: http://carroolajn.blogg.se
Postat av: Sebbson

Jag haller med, sista ager...
Om jag skulle gora detta test skulle det bli en massa japanska xD

2007-12-22 @ 05:25:26

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback