Jag undrar fortfarande

vad hände?

Alla årstider har passerat och så även årets alla dagar. På vägen har ett av de mest händelserika åren i mitt liv utspelat sig och medfört en nästan overklig känsla. Sommaren känns långt borta, men hösten har ändå rusat förbi. Och vi står fortfarande på tröskeln till vinter, trots att halva årstiden redan har gått förbi enligt kalendern.

Så här sitter jag och kan inte greppa att det var inom denna tidsram vissa händelser ägde rum. När jag tänker tillbaks på det hela, är det som om det inte funnits egentligen.
Man skulle kanske kunna säga att det är bra att slippa relatera till en del utav det som har varit, men jag vill inte sudda ut viktiga delar i mitt liv. Oavsett om jag förlägger det någonstans långt bak i huvudet så har det faktiskt skett, hur overkligt det än känns just nu. Kanske står de stunderna i skuggan av ala de underbara stunderna som fortfarande får mig att le brett vid blotta tanken.

Nu är det inte långt kvar till nyår. Jag ser fram emot vad 2008 kommer att innebära, och det är med definitiv övertygelse om att det kommer bli någonting alldeles extra..

Lust att kommentera?
Postat av: Willikins

Jag vet att det är sånt som man säger för att retas eller för att vara en pain in the ass =P, men framtiden är vad du själv vill att den ska vara.

P.S
Jag tycker själv att det där är inte helt rätt. Some things are meant to happen =)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback