HAHAHAHAH

Jag och precious åkte in till stan idag för att handla julklappar.
Alltså, särskilt mycket julklappstittandet blev det inte. Men det blev skratt. Galet mycket skratt, faktum är att vi skrattade tills vi fick ont.

Det härligaste är när man har kul åt saker och lägger märke till folks reaktioner. Vi är inte jobbiga eller hödljudda som så, men vi pratar om precis det vi känner för. Det här leder till att vissa typexempel på svenssons vänder sig om och ser irriterade ut, medan andra ler tyst för sig själva. Det är inte personliga saker som diskuteras, det är snarare våran vrickade humor.

Sedan skrek hon "Bu!" rätt ut tre gånger och varje gång spratt jag till och skrek. Till slut jagade jag henne på en gräsmatta, men den jäkeln fällde mig och vi föll ner på marken. Det var skitkul, om än lite kallt.

(Föreställ er folks uppspärrade ögon när Bella förklarar hur kul det var då hennes kompis fastnade med foten i ett tåg som började rulla, och hur hon själv stått och skrattat innan hon insåg faran i situationen och hjälpte till. Det här har aldrig hänt egentligen.)


Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

AHAHAHAHAHAHAHA I FUCKING LOVE YOU.


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback