Ge mig mer jul(jul över huvud taget)

image352

Julpynt, snö, julmusik, julhandel, julmat, julgodis.
Vi har börjat ta till alla medel nu, och det enda som återstår är granen och att varsamt slå in alla julklapparna som ligger  högar överallt. Men någonting stämmer inte, och alla jag har pratat med hittills känner samma sak. Julstämningen finns inte där. Det är någonting besynnerligt i år, och jag kan inte sätta fingret på vad det är. Att skriva önskelista sköts upp in i det sista för det kändes liksom inte angeläget eller aktuellt.
Jag hoppas att känslan infinner sig när granen är klädd och klapparna ligger kring dess fötter, när julmaten doftar bekant och då vi än en gång slår oss ned för att se på Kalle Anka. Men jag räknar inte med det.

Igår träffades dock jag och Bella för att utbyta julklappar och jag fick An Inconvenient truth på DVD samt The Killers album Hotfuss. Tack lovely!<3

Nu blir det till att hjälpa pappa med lite julärenden.

Lust att kommentera?
Postat av: S

Jag vet! Ingen julstammning har heller! ;__; Det kanske bara blir sa nar man blir gammal kanske? *gammal gubbe*

2007-12-22 @ 15:34:45
Postat av: Jenny

Tror att den där riktiga julkänslan brukade mest komma när man var mindre, då var allt sånt här mer spännande och så ;) Men jag tror jag har lite julkänsla =)Så din ordnar sig nog också ;) hehe

Postat av: Isabella

Omg, jag tror vi börjar bli vuxna. Ew.

2007-12-23 @ 11:54:11
URL: http://ohsostylish.blogg.se
Postat av: A

Alla: Neeej, inte vuxna ännu:O Jag är inte redo.

2007-12-27 @ 15:21:43
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback