Ehihi

Jag fick 2½ timmes sömn! En timma mer än jag trodde. Dock så kändes det som om jag inte ens hunnit somna när klockan ringde 06:30 imorse.
För tillfället blir jag tröttare och tröttare när tiden går. När jag vaknade så dröjde det inte länge innan jag kände mig rätt kry men nu så verkar det dala neråt lite.
Hehe. Igår var fun. Ständigt röj på dansgolvet och kul folk.

Om en timme är det dags för redovisningen jag har gnällt duktig om i en vecka nu. Repeterade imorse och det kan gå precis hur som helst, kan vad jag ska berätta om men det är de engelska formuleringarna som riskerar gå åt skogen när hjärnkapaciteten är lite halv sådär.
Nääh, det blir bra. Wish me good luck. yää.

Edit: Jag har överlevt dagen. Jag somnade nästan i bibloteket men jag höll mig tappert uppe. Redovisningen behövde jag aldrig göra för hon jag skulle ha den med låg hemma i feber.
Om drygt två timmar är det förfest hos en kompis, sedan ska vi dra ut på krogen tillsammans. Oh lord.


Lust att kommentera?
Postat av: pia

sova kan man göra när man dör ;)


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback