Countdown

La just på luren efter en pratstund i år 2008. Har pratat med Sebbe över skype en stund och i Japan har det nya året redan pågått i 2 och ½ timma. Tack för pratstunden vännen, önskar att du kunde vara här och fira med oss ikväll, saknar dig!

Så nu är det alltså inte långt kvar av det här året.
Efter diverse sammanfattningar med kompisar så kan jag konsantera att det har varit händelserikt. Det har skett stora personliga förändringar, jag har träffat nya kompisar, draman har utspelats, jag har varit utomlands ett flertal gånger, jag har äntligen blivit myndig.

Det har för det mesta varit ett alldeles underbart och minnesvärt år.
Jag orkar inte bli mer sentimental än så, då jag har lätt för att bli det på högtider och det kan vara lite jobbigt från och till. Så med det vill jag bara önska er en underbar kväll.

För er som har haft ett bra år hoppas jag att det fortsätter på samma bana, och för er som fått utstå motgångar önskar jag er ett bättre kommande år. Ha en bra kväll!
Sup nu inte ner er så ni inte kommer ihåg hur kul ni hade det sen;)

Lust att kommentera?

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback