Andra advent runt hörnet

I år har jag verkligen legat på latsidan vad det gäller julklappashandlingen. I vanliga fall brukar jag börja kika runt första helgen i december, i år har jag hittills beställt två saker från Internet men jag har inte gett mig iväg någonstans. Rimligtvis borde jag åka iväg imorgon men jag har ingen aning om vad jag ska ge till folk, har lite svårt att vara kreativ med presenter så jag följer gärna önskelistor noggrannt och försöker ordna lite personligare kort istället. Får tvinga mina stackars anhöriga att ge mig ordentliga önskelistor snart så jag kan ta mig an shoppingen snart i alla fall.

Den här julen kommer bil rätt intressant. För första gången ska vi samla både mammas och pappas sida utav släkten. Antingen går det utmärkt eller så slutar det med att någon(läs: svärmor) får checka in på hotell istället.

Hon är ju trots allt kvinnan som när min mamma just tagit på sig finklänningen på sin 50 års dag klappade mamma på magen och sa "När kommer barnet?".

Lust att kommentera?
Postat av: Isabella

OH.MY.GOD

Postat av: Sebbson

Jag vill oxa ha advent!

2007-12-09 @ 10:27:31

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback