Alla som inte dansar

  

Igår vart kort men intensivt!
Förutom en jäkla massa dans(speciellt till Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäcksmän) så resulterade kvällen i en hel del däckade människor. Tror halva festen satt på golvet i mitt kök halvdöda efter bara två timmar. Intensivt, minst sagt. Tror någon kommer få berätta för mig hur festen var resten av kvällen, för jag fastnade på golvet mellan Frej och Danne.
I övrigt så fick jag ett plastglas i ansiktet som någon råkade kasta av misstag, fattar inte hur det gick till riktigt men utöver sprit i ögat så fick jag ett sår på läppen. Jäkla fullträff alltså;)

Hoppas folk hade kul i alla fall, jag hade det riktigt gött där ett tag!
Är rätt glad att ingen såg mig imorse. Det är ingen vacker syn med härligt rödspräckta ögon och smink över hela ansiktet. Jag tog inte ur linserna vilket kan ha varit ett misstag med tanke på den där spriten jag fick i ögonen, och eftersom mina glasögon gick sönder igår så fick jag vara kreativ och tejpa fast dom i ansiktet medan jag städade.
Allvarligt talat alltså, det såg ganska dumt ut.

Nu ska jag återgå till min kamp - att inte somna innan föräldrarna kommer hem.

Lust att kommentera?
Postat av: beatrice

Mittenbilden var skön :D


Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback