Underbara utekväll


Födelsedagsbarnet, Bella

Igår var det utgång för att fira Amanda som precis har fyllt 18. Vi inledde kvällen hemma hos henne, sedan åkte vi vidare till ett ställe i stan.
Och i helsike vad kul vi hade! Vi var fyra tjejer från gamla klassen, varav en jag inte har träffat på flera år så det var desto roligare. Vi dansade i timmar, med undantag för de pauser då vi behövde lite frisk luft.
Träffade dessutom på en barndomskompis som har betytt jättemycket för mig, har inte sett honom på fem år så det var underbart att se att han fortfarande var samma härliga kille. Fick aldrig någon klarhet om hurvida han kände igen mig eller inte dock, knepigt att prata med någon mitt på ett rörigt dansgolv.

Under kvällen fick jag tillfälle att slå en kille, eftersom att han verkade anse att det var helt okej att plötsligt lyfta upp min klänning. Han stod bakom mig så jag vände mig om, skrek "vad fan håller du på med?" och slog honom lite lätt på i huvudet. Det kändes faktiskt att ställas inför en sådan situation och få märka av att man inte är någon mes trots allt.

Allt som allt blev det mycket dans, underbart sällskap och vi träffade nytt folk. Det här gör vi om, guaranteed. Vad jag hade all min energi ifrån vet jag inte, men jag tror sömnbristen börjar komma ikapp nu.

Lust att kommentera?
Postat av: Willikins

Go to sleeeeep :P

Postat av: Isabella

Det var underbart!

Haha du har dock länkat fel min älskade.

2007-12-15 @ 22:04:30
URL: http://ohsostylish.blogg.se
Postat av: Isabella

Nevermind, jag såg fel. HEHEEEEEE PINZZAMMT!!11! *FnIzZAh*

2007-12-15 @ 22:06:14
URL: http://ohsostylish.blogg.se
Postat av: Sebbson

Va? Vanta lite nu hara... far man inte lyfta upp vikka klanningar man vill?? O__o Jag maste ha missat natt hara...

2007-12-16 @ 04:44:21
Postat av: Amanda

Ja, faan va kul vi hade! Bra att du slog till han, de borde jag också gjort me ett par stycken... Skäms, skäms, skäms... Men kul va d!

2007-12-16 @ 12:37:59

Tyck till här:

Nickname:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback